"Jeśli ktoś może wykonać Twoją pracę, szybciej, taniej i lepiej, pozwól mu to zrobić"
- Henry Ford
Outsourcing IT to wydzielenie ze struktury przedsiębiorstwa Działu Informatycznego i powierzenie realizowanych przez niego funkcji zewnętrznej firmie informatycznej.
W zależności od potrzeb możemy zlecić na zewnątrz kompleksową obsługę IT czyli zarządzanie infrastrukturą, helpdesk , administrację systemami, zakupy sprzętu, etc. lub tylko jej część np. usługi informatyczne w zakresie helpdesku IT czyli pomocy użytkownikom w rozwiązywaniu bieżących problemów z komputerem
Oszczędność – zewnętrzne usługi IT są tańsze w porównaniu do zatrudnienia i utrzymania specjalisty lub zespołu specjalistów
Skalowalność i elastyczność – łatwo zmienić zakres i ilość świadczonych usług w zależności od naszego aktualnego zapotrzebowania
Dostęp do wiedzy i ekspertów z różnych specjalizacji IT: sieci, serwery, komputery osobiste, strony www, oprogramowanie
Małe firmy i StartUp’y, których nie stać na duży wydatek jakim jest zatrudnienie informatyka lub całego zespołu specjalistów zazwyczaj korzystają z rozwiązań które oferuje zewnętrzna obsługa informatyczna.
Duże firmy i korporacje międzynarodowe bardzo często delegują część lub całość zdań związanych z utrzymaniem i zarządzaniem infrastrukturą informatyczną wybierając zewnętrzne wsparcie IT. (Np. dla lokalnego oddziału, lub jako pomoc dla własnego działu IT)
Podmioty chcące skupić się w 100% na swojej statutowej działalności, np. firmy księgowe, programistyczne, instytucje kulturalne, teatry, orkiestry najchętniej wybierają kompleksowe usługi informatyczne.
Wbrew obiegowym opiniom usługa Outsourcingu IT nie musi być droga i tym samym dostępna tylko dla dużych firm. W EXIGO specjalizujemy się w obsłudze informatycznej małych i średnich Klientów, gdzie abonament miesięczny zaczyna się już od kilkuset złotych. Sprawdź nasz cennik usług informatycznych lub napisz do nas.
Wszystkie zgłoszenia telefoniczne i email rejestrowane są w SYSTEMIE TICKETOWYM. Cała komunikacja z Klientem odbywa się za pomocą tego narzędzia, dzięki czemu zawsze wiadomo jaki status ma dane zgłoszenie, kto się nim zajmuje i co do tej pory zostało zrobione.
Dzięki rozbudowanej dokumentacji w specjalistycznym systemie wszyscy członkowie naszego zespołu mają dostęp do niezbędnych informacji o systemach i procedurach Klienta co znacznie podnosi sprawność i szybkość obsługi.
Oprogramowanie RMM (Remote Management&Monitoring) czyli oprogramowanie do wszystkich urządzeń, które są pod naszą OpiekąIT. Pozwala nie tylko na zdalne połączenie z komputerem użytkownika, ale także na bieżąco monitoruje stan sprzętu i oprogramowania. W razie wykrycia nieprawidłowości automatycznie tworzy zgłoszenia do Systemu Ticketowego.