Biuro: ul. Indiry Gandhi 23, 02-776 Warszawa

509-545-000 biuro@exigo.pl

"Jeśli ktoś może wykonać Twoją pracę, szybciej, taniej i lepiej, pozwól mu to zrobić"

- Henry Ford

Outsourcing IT – co to takiego?

Outsourcing IT to wydzielenie ze struktury przedsiębiorstwa Działu Informatycznego i powierzenie realizowanych przez niego funkcji zewnętrznej firmie informatycznej.

W zależności od potrzeb możemy zlecić na zewnątrz kompleksową obsługę IT czyli zarządzanie infrastrukturą, helpdesk , administrację systemami, zakupy sprzętu, etc. lub tylko jej część np. usługi informatyczne w zakresie  helpdesku IT czyli pomocy użytkownikom w rozwiązywaniu bieżących problemów z komputerem

Outsourcing IT - zalety:

Oszczędność – zewnętrzne usługi IT są tańsze w porównaniu do zatrudnienia i utrzymania specjalisty lub zespołu specjalistów

 

Skalowalność i elastyczność – łatwo zmienić zakres i ilość świadczonych usług w zależności od naszego aktualnego zapotrzebowania

 

Dostęp do wiedzy i ekspertów z różnych specjalizacji IT: sieci, serwery, komputery osobiste, strony www, oprogramowanie

 

Outsourcing IT – dla kogo?

Małe firmy i StartUp’y, których nie stać na duży wydatek jakim jest zatrudnienie informatyka lub całego zespołu specjalistów zazwyczaj korzystają z rozwiązań które oferuje zewnętrzna obsługa informatyczna.

Duże firmy i korporacje międzynarodowe bardzo często delegują część lub całość zdań związanych z utrzymaniem i zarządzaniem infrastrukturą informatyczną wybierając zewnętrzne wsparcie IT. (Np. dla lokalnego oddziału, lub jako pomoc dla własnego działu IT)

Podmioty chcące skupić się w 100% na swojej statutowej działalności, np. firmy księgowe, programistyczne, instytucje kulturalne, teatry, orkiestry najchętniej wybierają kompleksowe usługi informatyczne.

Outsourcing IT – ile to kosztuje?

Wbrew obiegowym opiniom usługa Outsourcingu IT nie musi być droga i tym samym dostępna tylko dla dużych firm. W EXIGO specjalizujemy się w obsłudze informatycznej małych i średnich Klientów, gdzie abonament miesięczny zaczyna się już od kilkuset złotych. Sprawdź nasz cennik usług informatycznych lub napisz do nas.

Film o outsourcingu IT - dlaczego to się opłaca Twojej firmie?

Outsourcing IT EXIGO – jak to działa w praktyce?

Jak pracujemy

Wszystkie zgłoszenia telefoniczne i email rejestrowane są w SYSTEMIE TICKETOWYM. Cała komunikacja z Klientem odbywa się za pomocą tego narzędzia, dzięki czemu zawsze wiadomo jaki status ma dane zgłoszenie, kto się nim zajmuje i co do tej pory zostało zrobione.

Akcja - Dokumentacja

Dzięki rozbudowanej dokumentacji w specjalistycznym systemie wszyscy członkowie naszego zespołu mają dostęp do niezbędnych informacji o systemach i procedurach Klienta co znacznie podnosi sprawność i szybkość obsługi.

Nasza tajna broń - oprogramowanie RMM

Oprogramowanie RMM (Remote Management&Monitoring) czyli oprogramowanie do  wszystkich urządzeń, które są pod naszą OpiekąIT. Pozwala nie tylko na zdalne połączenie z komputerem użytkownika, ale także na bieżąco monitoruje stan sprzętu i oprogramowania. W razie wykrycia nieprawidłowości automatycznie tworzy zgłoszenia do Systemu Ticketowego.

Wszystko zaczyna się od rozmowy.

Nazywam się Krzysztof Zygner. W Exigo odpowiadam za pierwszy kontakt z Klientem i zapraszam Cię do rozmowy.
Ja to ja – jestem autentyczny, nie jestem automatem ani robotem.

Zadzwoń lub napisz do mnie.
+48 509 545 000







    Świadczą o nas nasze dokonania, mówią o nas nasi Klienci:

    ...wdrożyli u nas rozwiązania chmurowe i systemy do pracy zdalnej na długo przed pandemią Covid-19. Wraz z usługami dostarczają nowoczesne narzędzia do zarządzania i monitorowania całej infrastruktury informatycznej w różnych lokalizacjach.

    SCM Poland

    Z przyjemnością udzielam referencji firmie Exigo, która świadczy dla nas usługi informatyczne w zakresie helpdesku i bieżącej pomocy użytkownikom a także wykonuje prace administracyjne zlecone przez nasz wewnętrzny dział IT.

    Creditstar Poland Sp. z o.o.

    Korzystamy z usług firmy Exigo w zakresie Outsourcingu IT od ponad sześciu lat i z przyjemnością rekomenduję tego parrnera biznesowego. Jesteśmy częścią dużej międzynarodowej grupy kapitałowej i wymagamy wsparcia w zakresie bieżącego Helpdesku...

    Assa Abloy Entrance System Poland Sp. z o.o.

    Od samego początku naszej współpracy Exigo dało się poznać jako rzetelny i kompetentny partner biznesowy. Na dodatkowe uznanie zasługuje fakt, że jako międzynarodowy koncern farmaceutyczny wymagamy dostosowania jakości obsługi...

    Icon S.A.

    Zawsze byliśmy zadowoleni z zaangażowania i poziomu wiedzy, oraz czasów reakcji. Wsparcie  w zakresie bieżącej obsługi użytkowników i administracji serwerami to główna część usług z których korzystamy....

    ELTRI Sp. z o.o.

    Usługi świadczone przez Exigo są terminowe i wysokiej jakości, a firma przez cały okres trwania umowy dała się poznać jako rzetelny i wiarygodny partner biznesowy...

    Teatr Rampa

    Z przyjemnością rekomenduję firmę Exigo – naszego kontrahenta w zakresie obsługi IT. Jako oddział międzynarodowego koncernu zabawkowego Hasbro mamy bardzo rozbudowaną i centralnie zarządzaną infrastrukturę IT.

    Hasbro Poland

    When we started our global business as Tranquini® back in 2017 we looked for an IT company that could provide IT services for over 150 people in several business units across all the Globe.

    Innoviom

    Niniejszym udzielam referencji firmie Exigo, która dostarcza nam profesjonalnej obsługi IT. Jako biuro księgowe i doradztwa podatkowego przetwarzamy cyfrowo bardzo dużą ilość danych wrażliwych i poufnych...

    TWR Sp. z o.o.