Kancelaria prawna „X”, znana z długoletniej tradycji i wysokiej jakości świadczonych usług zwróciła się do nas z prośbą o audyt infrastruktury IT oraz rekomendacje zmian systemu informatycznego, a także o kompleksową obsługę IT kancelarii.
Problem – identyfikacja
Bezpieczeństwo: Firewall brzegowy UTM (Unified Threat Management) – zabezpieczyliśmy infrastrukturę przed potencjalnymi atakami chroniąc wrażliwe informacje klientów kancelarii. Wdrożyliśmy system EDR (EndPoint Detect Response) do wykrywania i izolacji naruszeń bezpieczeństwa.
Chmura: Wdrożyliśmy rozwiązania chmurowe dla najważniejszych systemów kancelarii: LEXCloud – do przeglądania aktów prawnych, LegalDesk – do rejestracji czasu pracy, M365 – do wygodnego tworzenia dokumentów, przechowywania danych, komunikacji email i pracy zespołowej.
Dane: Do centralizacji przechowywania danych lokalnych wprowadziliśmy urządzenie NAS (Network Area Storage). Wdrożyliśmy także system automatycznych kopii zapasowych w oparciu o Veam Backup.
Profesjonalne narzędzia: Przejmując obsługę IT kancelarii udostępniliśmy profesjonalne narzędzia do zarządzania i monitorowania – system RMM CW Automate, rejestracji pracy i obsługi zgłoszeń – system ticketowy CW Manage, inwentaryzacji i dokumentacji infrastruktury IT – system ITDoc IT Glue.
Inwestycja w nowoczesne technologie przyniosła kancelarii „X” nie tylko wyższy standard bezpieczeństwa i efektywności, ale także wzmocniła jej pozycję na rynku jako innowacyjnego i zaawansowanego technologicznie partnera. Powierzenie obsługi informatycznej kancelarii firmie EXIGO przyniosło oczekiwane rezultaty w zapewnieniu ciągłości dostępu do wsparcia IT i infrastruktury. Jesteśmy dumni, że mogliśmy przyczynić się do tego sukcesu.
Nazywam się Krzysztof Zygner. W Exigo odpowiadam za pierwszy kontakt z Klientem i zapraszam Cię do rozmowy.
Ja to ja – jestem autentyczny, nie jestem automatem ani robotem.