Biuro: ul. Indiry Gandhi 23, 02-776 Warszawa

509-545-000 [email protected]
Zapytaj o wycenę






    Obsługa informatyczna kancelarii prawnej

    Kancelaria prawna „X”, znana z długoletniej tradycji i wysokiej jakości świadczonych usług zwróciła się do nas z prośbą o audyt infrastruktury IT oraz rekomendacje zmian systemu informatycznego, a także o kompleksową obsługę IT kancelarii.

     

    Problem – identyfikacja 

    • Niewystarczająca ochrona przed zagrożeniami zewnętrznymi
    • Brak efektywnego rozwiązania do przechowywania i zarządzania ilością danych
    • Utrudniony dostęp do zasobów w pracy zdalnej
    • Problemy z ciągłością działania i awaryjnością istniejących systemów
    • Brak stałej obsługi informatycznej kancelarii

     

    Co zostało wdrożone?

    Bezpieczeństwo: Firewall brzegowy UTM (Unified Threat Management) – zabezpieczyliśmy infrastrukturę przed potencjalnymi atakami chroniąc wrażliwe informacje klientów kancelarii. Wdrożyliśmy system EDR (EndPoint Detect Response) do wykrywania i izolacji naruszeń bezpieczeństwa.

    Chmura: Wdrożyliśmy rozwiązania chmurowe dla najważniejszych systemów kancelarii: LEXCloud – do przeglądania aktów prawnych, LegalDesk – do rejestracji czasu pracy, M365 – do wygodnego tworzenia dokumentów, przechowywania danych, komunikacji email i pracy zespołowej.

    Dane: Do centralizacji  przechowywania danych lokalnych wprowadziliśmy urządzenie NAS (Network Area Storage). Wdrożyliśmy także system automatycznych kopii zapasowych w oparciu o Veam Backup.

    Profesjonalne narzędzia: Przejmując obsługę IT kancelarii udostępniliśmy profesjonalne narzędzia do zarządzania i monitorowania – system RMM CW Automate, rejestracji pracy i obsługi zgłoszeń – system ticketowy CW Manage, inwentaryzacji i dokumentacji infrastruktury IT – system ITDoc  IT Glue.

    Efekty wdrożenia

    • Wzrost bezpieczeństwa: Zaawansowane rozwiązania zabezpieczające zminimalizowały ryzyko utraty danych i ataków zewnętrznych
    • Optymalizacja przechowywania danych: Wdrożenie rozwiązań chmurowych i NAS oraz systemów do archiwizacji zapewniło kancelarii skonsolidowane, szybkie i niezawodne miejsce na swoje dane
    • Elastyczność pracy: Ponad 85% pracowników potwierdziło, że nowe rozwiązania znacząco ułatwiły pracę zdalną, poprawiły efektywność i komfort wykonywanych działań
    • Efektywność: Dzięki oddelegowaniu obsługi informatycznej do firmy zewnętrznej specjalizującej się w outsourcingu IT dla kancelarii prawnych cały mógł się skupić w 100% na działalności operacyjnej.

    Podsumowanie

    Inwestycja w nowoczesne technologie przyniosła kancelarii „X” nie tylko wyższy standard bezpieczeństwa i efektywności, ale także wzmocniła jej pozycję na rynku jako innowacyjnego i zaawansowanego technologicznie partnera. Powierzenie obsługi informatycznej kancelarii firmie EXIGO przyniosło oczekiwane rezultaty w zapewnieniu ciągłości dostępu do wsparcia IT i infrastruktury. Jesteśmy dumni, że mogliśmy przyczynić się do tego sukcesu.

    Wszystko zaczyna się od rozmowy.

    Nazywam się Krzysztof Zygner. W Exigo odpowiadam za pierwszy kontakt z Klientem i zapraszam Cię do rozmowy.
    Ja to ja – jestem autentyczny, nie jestem automatem ani robotem.

    Zadzwoń lub napisz do mnie.
    +48 509 545 000