Usuwanie awarii i problemów informatycznych

Jak realizujemy usługę usuwania awarii i problemów informatycznych?

Usuwanie różnego typu awarii i trudności uniemożliwiających lub znaczenie utrudniających pracę naszym Klientom to jedna z częściej realizowanych przez naszych specjalistów IT usług informatycznych.

Usługa usuwania awarii i problemów informatycznych może być świadczona:

  • zdalnie (online)
  • na miejscu u Klienta (on-site)

Większość naszych usług pomocy technicznej jest realizowana przez telefon lub za pośrednictwem zdalnej sesji z Klientem. Jest bowiem dziesiątki scenariuszy, kiedy to można szybko i łatwo znaleźć rozwiązanie dzięki zdalnej usłudze wsparcia informatycznego.

Jakie problemy rozwiązujemy zdalnie?

  • Nie możesz wysyłać ani odbierać wiadomości za pomocą MS Outlook?
  • Masz problem z otwarciem programu takiego jak MS Word czy MS Excel?
  • system operacyjny nie aktualizuje się automatycznie?
  • Przypadkowo usunąłeś plik?
  • Drukarka sieciowa nie działa?
  • Nie możesz się zalogować?

Są to problemy, które rutynowo rozwiązujemy zdalnie.

Korzyści zdalnej pomocy technicznej:

  • Elastyczność – technologia uzyskania zdalnego dostępu zapewnia elastyczność, gdy zachodzi potrzeba skorzystania z wsparcia IT. Jeśli czujecie Państwo, że potrzebujecie fizycznego spotkania z administratorem oczywiście jest taka możliwość. W wielu przypadkach korzystniejsze będzie jednak uzyskanie wskazówek od razu poprzez zdalny dostęp
  • Optymalizacja kosztów – ponieważ specjaliści IT mogą rozwiązać liczne problemy zdalnie, eliminuje to potrzebę wizyty w Państwa firmie w celu rozwiązania każdego niewielkiego problemu, który może wystąpić. Zmniejsza to przestoje i koszty związane z dojazdem specjalisty do biura. Ten sposób realizowania usług informatycznych przyczyni się to do znacznych oszczędności, co szybko będziecie mogli Państwo sami zaobserwować
  • Dostęp 24/7 – w przypadku korzystania z obsługi informatycznej dla firm przydzielony administrator ma dostęp do sieci przez całą dobę. Ustawiamy alerty, które powiadamiają nas za każdym razem, gdy sieć doświadcza usterki lub problemu.
  • Najnowocześniejsze technologie – ponieważ narzędzia uzyskiwania zdalnego dostępu wciąż ewoluują ich rola w codziennych operacjach będzie coraz większa i bardziej istotna. Dzięki wsparciu Exigo, Państwa zespół będzie miał dostęp do najnowszych narzędzi zdalnego dostępu i korzyści z tym związanych

W przypadku poważnych problemów informatycznych, wizyta w miejscu wystąpienia awarii jest często najlepszym rozwiązaniem. Jeśli uznamy, że jest to słuszne wyjście, przyjedziemy i usuniemy awarię.

Świadczymy usługi informatyczne spełniające Państwa wymagania biznesowe. Nie mamy z góry określonych pakietów, ponieważ każda firma jest inna. Po przeprowadzeniu analizy możemy opracować pakiet, który będzie dostosowany do Państwa potrzeb. Unikniecie w ten sposób płacenia za coś z czego i tak nie będziecie korzystać.