Outsourcing IT to wydzielenie ze struktury przedsiębiorstwa Systemu Informatycznego i powierzenie realizowanych przez niego funkcji Podmiotowi Zewnętrznemu.
Outsourcing IT Exigo łączy w sobie zalety współpracy z podmiotem zewnętrznym (brak urlopów, ciągłość obsługi) pozostając usługą maksymalnie zintegrowaną z infrastrukturą Klienta. Dzięki personalizacji Opiekunów IT procesy zgłoszeń awarii i wykonania usług są zawsze realizowane przez tą samą osobę, która odpowiada całościowo za Outsourcing IT Klienta. Takie podejście zapewnia nie tylko doraźną pomoc w przypadku awarii lub helpdesku, ale także długoterminowe planowanie i prowadzenie polityki IT Klienta. Takie działania przynoszą wymierne korzyści w postaci oszczędności pieniędzy, podniesieniu wydajności i ergonomii pracy, a na końcu zwiększeniu rentowności przedsiębiorstwa
Dla kogo?
- Firmy i instytucje chcące zminimalizować liczbę pracowników
- Podmioty wymagające ciągłej dostępności usług informatycznych
- Klienci, którzy chcą zredukować koszty sprzętu i oprogramowania
- Przedsiębiorstwa wymagające zarządzania infrastrukturą i procesami IT
Outsourcing IT Exigo jest skierowany do firm i instytucji działających na terenie m. st. Warszawa i okolic.
Co oferujemy?
- Kompleksowa obsługa informatyczna – usuwanie awarii, wdrożenia, prewencja
- Zarządzanie IT – optymalny dobór sprzętu, usług i polityki IT do potrzeb Klienta
- Dostępność usług 24/7
- Outsourcing sprzętu i oprogramowania – na zasadzie leasingu, dzierżawy, wynajmu
- Audyty IT – inicjalne i okresowe sprawdzenie bezpieczeństwa, sprzętu i oprogramowania
Outsourcing sprzętu: Smartphone, Tablet, Ultrabook – właściwie skonfigurowane stają się niezastąpionym narzędziem w pracy dla Managerów, Prezesów, Handlowców
Usługi Informatyczne
Usługi informatyczne bardzo często utożsamiane z pojęciem Outsourcingu IT są jednym z jego elementów. Usługi informatyczne często świadczone są ad-hoc lub na żądanie. Taka forma Opieki IT jest najczęściej wybierana przez Klientów niewymagających stałego nadzoru informatycznego, oraz jako wsparcie działów informatycznych. Często realizowane są jako projekty lub audyty, czy inwentaryzacje. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych narzędzi administracyjnych usługi informatyczne bardzo często realizowane są zdalnie, bez konieczności fizycznej obecności serwisanta w siedzibie Klienta.
Usługi informatyczne Exigo świadczone są przez dedykowanych Specjalistów IT – gwarantujemy najwyższą jakość przy możliwie krótkich czasach reakcji.
Co robimy?
- Usuwanie Awarii
- Helpdesk -Bieżąca Pomoc Użytkownikom
- Konserwacja Stacji Roboczych i Serwerów
- Administracja Siecią Lokalną
- Administracja Stacjami Roboczymi
- Administracja Serwerami
- Monitoring
- Audyty
Jak szybko?
Exigo świadczy usługi informatyczne zawsze w możliwie najkrótszym czasie, przyjęte czasy reakcji to:
- Standard SLA – najpóźniej następny dzień roboczy
- Standard SLA Online – do 2h tego samego dnia roboczego
Ile to kosztuje?
- od 80,00 PLN netto /mc/komputer – dla umów zryczałtowanych
- od 100,00 PLN netto/h – dla rozliczeń godzinowych
Solidne wsparcie IT i wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań CloudComputing pozwala na pracę z dowolnego miejsca na świecie
Co jeszcze?
Dla naszych Klientów oferujemy dodatkowo usługi dodane:
- Tworzenie stron internetowych
- Oprogramowanie na zamówienie
- Odzyskiwanie danych
- Web Marketing
Za darmo?
Tak ! Znacząca ilość firm i instytucji nie wie, że rynek IT oferuje obecnie stabilne, bezpieczne i darmowe rozwiązania, które dla znakomitej większości przedsiębiorstw wystarczą do sprawnego prowadzenia biznesu.
Czy znasz już GoogleApps, Dropbox, Office365 ?