Klientom, dla których kluczowe znaczenie ma ciągłość dostępności wsparcia IT, jak również dla tych, którzy zainteresowani są optymalizacją infrastruktury informatycznej oferujemy możliwość korzystania z naszych usług informatycznych w oparciu o umowy zryczałtowane. Co zyskują nasi Klienci dzięki outsourcingowi IT?
Stała obsługa informatyczna dla firm umożliwia prowadzenie działalności bez konieczności angażowania się w problemy natury technicznej. Określenie zakresu usług informatycznych jakie interesują naszych Klientów oznacza, że już od samego początku współpracy otrzymują oni niezbędne wsparcie w pełni podyktowane ich potrzebami. Zyskują dedykowanego Opiekuna IT, fachowy nadzór nad infrastrukturą informatyczną firmy.
Nasi specjaliści są dostępni 24/7.Dzwońcie do nas, gdy potrzebujecie wsparcia IT. Dział pomocy technicznej Exigo zdecyduje o najbardziej optymalnym rozwiązaniu. Od lat świadczymy usługi informatyczne i z naszego doświadczenia wynika jasno, że większość problemów można rozwiązać zdalnie, co też czynimy. Jeśli jednak jest taka potrzeba, nasz technik podejmie działania we wskazanym miejscu.
Klienci poszukują usług informatycznych z wielu powodów. Może wiecie już Państwo z jakiej technologii chcecie korzystać i potrzebujecie wsparcia w ich wdrożeniu? Borykacie się z konkretnym problemem, którego nie udaje Wam się rozwiązać we własnym zakresie? A może planujecie zmiany z zakresu infrastruktury i rozwiązań chmurowych?
Zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub za pomocą formularza kontaktowego.