Obsługa informatyczna firm

outsourcing sprzętu w ramach obsługi informatycznej firm

 

  • Migracja do chmury?
  • Zmiana lokalizacji firmy?
  • Przejście na platformę Office 365?
  • Problemy z siecią?
  • Konieczność aktualizacji sprzętu i oprogramowania?

Dzięki usługom informatycznym świadczonym przez EXIGO zrealizujecie te inne zadania sprawnie i bezpiecznie. Zapewnimy fachowe doradztwo i wdrożenie, a firma zaoszczędzi zasoby i uniknie niepotrzebnego ryzyka.

Kompleksowa obsługa informatyczna firm

Specjalnością naszego przedsiębiorstwa jest profesjonalna obsługa informatyczna firmoutsourcing IT. Warszawa i okolice, to główny obszar naszego działania, gdzie cieszymy się zaufaniem wielu zadowolonych klientów. Pomagamy małym, średnim i dużym firmom jak najlepiej wykorzystać ich systemy informatyczne.

Dzięki profesjonalnym narzędziom do zdalnej obsługi i administracji większość czynności serwisowych można wykonać zdalnie bez konieczności osobistej obecności specjalisty w siedzibie Klienta. Takie działania znacząco obniżają koszty i oszczędzają czas – co w przypadku usług informatycznych dla firm ma znaczenie nadrzędne.

Co wykonujemy w ramach obsługi informatycznej dla firm

Proponowana przez nas obsługa informatyczna firm to kompleksowa usługa. Wśród świadczonych przez nas usług informatycznych dla firm znajdują się między innymi:

  • administracja oraz konserwacja stacji roboczych, serwerów – awarie serwerów mogą mieć katastrofalny wpływ na kondycję firmy, powodując przestoje i spadek wydajności. Niekorzystnie są również wszelkie problemy związane z funkcjonowaniem stacji roboczych.  Zapewniamy profesjonalne usługi administracji stacjami roboczymi oraz serwerami. Dbamy o ciągłość pracy urządzeń, zapewniamy optymalizację wydajności systemów, przeprowadzamy aktualizacje oraz konfiguracje oraz wiele innych działań,
  • administracja siecią – właściwie skonfigurowana sieć jest niezbędna do sprawnego funkcjonowania firmy. Zapewniamy Klientom fachowe porady i wskazówki oraz bieżące wsparcie IT. Exigo przeanalizuje problemy z wydajnością obecnej sieci i zaleci rozwiązania, które pozwolą ją usprawnić. W przypadku poważnych problemów możemy zaprojektować i zainstalować całkowicie nowy system, który będzie stanowił bazę infrastruktury IT. Aktywnie monitorujemy cały kluczowy sprzęt w celu wykrycia drobnych nieprawidłowości, zanim przerodzą się one w poważne problemy,
  • usuwanie wszelkiego typu awarii – dla sprawnego funkcjonowania firmy ważne jest uzyskanie wsparcia wtedy, kiedy jest ono potrzebne. Problem z pocztą, drukarką, logowaniem? Exigo zapewnia całodobowe wsparcie i monitorowanie systemów. Chociaż 90% problemów rozwiązujemy zdalnie (oszczędność czasu i optymalizacja kosztów), nasi specjaliści są do dyspozycji, jeśli konieczne będzie rozwiązanie problemów i usuwanie awarii na miejscu u Klienta,
  • archiwizacja danych – działalność firmy jest uzależniona od IT i danych w wykonywaniu codziennych operacji. Zarządzany i monitorowany system tworzenia kopii zapasowych pozwoli uniknąć poważnych wizerunkowych, finansowych i prawnych konsekwencji związanych z utratą danych. To proces zabezpieczania danych, który polega na przechowywaniu danych, do których dostęp będzie możliwy w późniejszym terminie. W Exigo rozumiemy, jak ważna jest to kwestia. Usługa jaką oferujemy firmom ma na celu pomóc im zapewnić ochronę danych przez cały czas,
  • Cloud Computing – rozwiązania oparte na chmurze niosą ze sobą wiele korzyści. Niższe i bardziej przewidywalne wydatki operacyjne, duża elastyczność oraz bezpieczeństwo a także możliwość pracy z dowolnego miejsca to podstawowe z nich, chociaż nie jedyne,

administracja serwerów w ramach obsługi informatycznej firm

  • doradztwo informatyczne – każda firma stoi przed innymi wyzwaniami związanymi z infrastrukturą IT. Jak najlepiej zabezpieczyć się przed poważną utratą danych? Czy potrzebujesz przejścia na chmurę? W przypadku niektórych firm odpowiedzi na takie pytania mogą być dość złożone – w przypadku innych, jedna rozmowa telefoniczna może być zupełnie wystarczająca. Exigo to firma świadcząca usługi informatyczne od wielu lat i jest dobrze przygotowana do doradzania w tym zakresie w celu zaproponowania rozwiązań ściśle dopasowanych do celów biznesowych Klienta,
  • sprzęt i oprogramowanie – nie wiesz jakie wybrać komputer, serwer, urządzenia sieciowe? Zależy Ci na wydajności, ale jednocześnie masz ograniczony budżet? W Exigo zapewniamy optymalny dobór sprzętu i oprogramowania. Dostarczamy również pełną gamę sprzętu komputerowego obejmującego stacje robocze, serwery, drukarki, routery. Niezależnie od tego czy chcesz zacząć od zera czy tylko dodać kilka nowych komputerów nasi informatycy pomogą zaplanować i podłączyć nowy sprzęt przy minimalnym zakłóceniu codziennej działalności firmy. Polecamy najlepszych producentów takich jak Lenovo, Toshiba, Samsung,
  • fachowe wsparcie działów informatycznych – nasi informatycy zapewniają kompleksowe wsparcie w planowanych i bieżących działaniach firmom, które posiadają dział IT. Oferujemy elastyczny zakres usług, który może obejmować udzielanie pomocy technicznej przy wystąpieniu złożonego problemu, pomocy w nagłych wypadkach przy realizacji projektu informatycznego, codzienne wsparcie telefoniczne pracowników, wsparcie w czasie nieobecności pracowników, doradztwo w zakresie długoterminowej strategii informatycznej,
  • szybka reakcja – dzięki rozbudowanej sieci logistycznej mogą mieć Państwo pewność, że informatyk dotrze do Waszej firmy w czasie krótszym niż 4 godziny,
  • obsługa IT obejmuje także działania prewencyjne zapobiegające usterkom sprzętu i oprogramowania.

Korzyści płynące z outsourcingu informatycznego

zawarcie umowy na świadczenie usług informatycznych

Outsourcing IT pozwoli Państwu cieszyć się się najnowocześniejszymi rozwiązaniami informatycznymi oraz profesjonalną ich obsługą bez tworzenia w firmie osobnej komórki organizacyjnej. W razie wystąpienia jakiejkolwiek awarii, nasi informatycy dojadą do Państwa w bardzo krótkim czasie. Niezależnie od tego, gdzie na terenie Warszawy, bądź okolic, znajduje się Wasza firma – otrzymacie szybką i fachową pomoc.

Oprócz doraźnych reakcji na zgłoszone awarie lub problemy, w ramach Outsourcingu IT oferujemy kompetentne prowadzenie polityki IT Klienta. Staramy się na bieżąco monitorować potrzeby Klienta i możliwości oferowane przez rynek, by na bieżąco optymalizować wykorzystywaną infrastrukturę IT.

Outsourcing informatyczny stosowany jest przez wiele firm, które doceniają to nowoczesne rozwiązanie. Korzyści dla Klienta są bezsporne – przede wszystkim oszczędność pieniędzy, znaczący wzrost dostępności obsługi, natychmiastowy dostęp do najnowszych technologii i rozwiązań, brak obsługi HR działu IT. W Exigo personalizujemy kontrakty, czyli „ szyjemy je na miarę” specjalnie dla Klienta. Jeżeli interesuje Państwa obsługa informatyczna na najwyższym poziomie profesjonalizmu, lecz przy zachowaniu rozsądnej ceny – nasza usługa skierowana jest właśnie do Was. Zapraszamy do współpracy!

  • Szukasz dodatkowych informacji?

    Zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub za pomocą formularza kontaktowego.