FAQ

Jakie usługi są realizowane w ramach outsourcingu IT?

W ramach outsourcingu IT oferujemy kompleksową obsługę informatyczną – usuwanie awarii, wdrożenia, prewencję. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółową ofertą.

Jaki jest czas reakcji w przypadku awarii?

Świadczymy usługi informatyczne tak szybko jak jest to możliwe. Przyjęte czasy reakcji to najpóźniej następny dzień roboczy (Standard SLA) oraz do 2h tego samego dnia roboczego (Standard SLA online)

Czy Exigo zajmuje się również doradztwem w zakresie zakupu sprzętu i oprogramowania?

Jak najbardziej. Co więcej oferujemy Państwu outsourcing sprzętu i oprogramowania – na zasadzie dzierżawy, leasingu bądź też wynajmu.

Ile kosztują Państwa usługi informatyczne?

Nasz oferta jest dobierana optymalnie dla każdego Klienta, przykładowo administracja i konserwacja komputerów PC to koszt od 80,00 PLN netto/komputer/m. Zapraszamy do zapoznania się z naszym cennikiem i kontaktu telefonicznego lub za pomocą formularza kontaktowego w celu uzyskania dodatkowych informacji.

Jak najlepiej kontaktować się z Państwa firmą w przypadku wystąpienia problemu?

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego, który będzie najszybszą formą komunikacji z nami. Szybko odpowiadamy również na maile.

Częściej pracujecie na miejscu czy zdalnie?

Wiele problemów udaje nam się rozwiązywać zdalnie, co obniża koszty współpracy. Oczywiście, jeśli uznamy, że konieczne jest podjęcie działań w firmie Klienta, jedziemy tam tak szybko jak jest to możliwe.

Mamy w zespole informatyków, jak Exigo może nam pomóc?

Przede wszystkim zapewniamy fachowe konsultacje IT. Kluczowe znaczenie ma wykorzystanie naszej wiedzy. Przeprowadzimy audyt IT i analizując Państwa rozwiązania, systemy, sprzęt zwrócimy uwagę na luki i możliwości wprowadzenia usprawnień, które mogły zostać niezauważone.

Jak weryfikujecie przydatność poszczególnych usług w firmach?

Przeprowadzamy audyt IT, który dostarcza nam potrzebnych odpowiedzi.

Dlaczego powinienem skorzystać z usług outsourcingu IT?

Praktycznie każda firma, aby funkcjonować i obsługiwać klientów potrzebuje sprawnie działającej infrastruktury IT. Outsourcing IT pozwoli Państwu otrzymać szybką pomoc w razie awarii lub wystąpienia problemów technicznych, zaoszczędzić pieniądze, uzyskać dostęp do najnowszych technologii i rozwiązań.

Czy lepszym rozwiązaniem nie będzie zatrudnienie dodatkowego personelu IT?

Nawet jeśli obecnie Państwa firma ma w zespole pracownika lub pracowników IT mogą być oni przytłoczeni prośbami o pomoc techniczną. Inne ich obowiązki związane chociażby z planowaniem. Exigo może wtedy zasilić istniejący zespół, ale także zapewnić specjalistyczne konsultacje IT.

Załóżmy, że skorzystam z usługi w chmurze. Czy wsparcie IT będzie wtedy zbędne?

Niekoniecznie. Aplikacje i usługi w chmurze to wciąż nowe technologie. Exigo może zapewnić konsultacje i wskazówki dotyczącego obszarów, które skorzystałyby najbardziej na przejściu w chmurę oraz  dostawców jacy sprawdzą się najlepiej. Nieudana lub źle zaplanowana migracja może zniwelować wszelkie oszczędności, na których Państwu zależy, a nawet spowodować utratę danych czy spadek wydajności.

Zatrudniam pracowników mobilnych korzystających z wielu urządzeń i nie mam serwera. Czy Exigo może obsługiwać tych pracowników i ich urządzenia?

Oczywiście. Nawet gdy firmy opierają się bardziej na urządzeniach mobilnych i usługach w chmurze, nadal potrzebują wsparcia ze strony specjalistów IT. Należy zająć się kwestiami bezpieczeństwa danych, ponieważ są one dostępne z coraz większej liczby urządzeń, w tym urządzeń osobistych pracowników. Zespół IT zajmie się zarządzaniem sprzętem mobilnym i usługami  tak, aby nie leżało to w gestii pracowników, którzy mają inne obowiązki związane z ich stanowiskami pracy.

Nie jesteśmy z Warszawy, czy możliwe jest korzystanie z Waszych usług?

Jak najbardziej. Chociaż Warszawa i okolice to główne miejsce naszej działalności, dzięki dobrej logistyce oraz zdalnemu wsparciu IT możemy sprawnie obsługiwać Klientów z całej Polski, a nawet świata. Biegle posługujemy się językiem angielskim.

Czy zapewniacie 24-godzinne wsparcie IT?

Tak, jesteśmy dostępni 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej.

Gdzie mieści się Wasza siedziba?

Firma Exigo ma siedzibę w Warszawie przy ul. Dereniowej 2c lok. 218

  • Szukasz dodatkowych informacji?

    Zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub za pomocą formularza kontaktowego.