W ramach outsourcingu IT oferujemy kompleksową obsługę informatyczną – usuwanie awarii, wdrożenia, prewencję. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółową ofertą.
Świadczymy usługi informatyczne tak szybko jak jest to możliwe. Przyjęte czasy reakcji to najpóźniej następny dzień roboczy (Standard SLA) oraz do 2h tego samego dnia roboczego (Standard SLA online)
Jak najbardziej. Co więcej oferujemy Państwu outsourcing sprzętu i oprogramowania – na zasadzie dzierżawy, leasingu bądź też wynajmu.
Nasz oferta jest dobierana optymalnie dla każdego Klienta, przykładowo administracja i konserwacja komputerów PC to koszt od 80,00 PLN netto/komputer/m. Zapraszamy do zapoznania się z naszym cennikiem i kontaktu telefonicznego lub za pomocą formularza kontaktowego w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Zapraszamy do kontaktu telefonicznego, który będzie najszybszą formą komunikacji z nami. Szybko odpowiadamy również na maile.
Wiele problemów udaje nam się rozwiązywać zdalnie, co obniża koszty współpracy. Oczywiście, jeśli uznamy, że konieczne jest podjęcie działań w firmie Klienta, jedziemy tam tak szybko jak jest to możliwe.
Przede wszystkim zapewniamy fachowe konsultacje IT. Kluczowe znaczenie ma wykorzystanie naszej wiedzy. Przeprowadzimy audyt IT i analizując Państwa rozwiązania, systemy, sprzęt zwrócimy uwagę na luki i możliwości wprowadzenia usprawnień, które mogły zostać niezauważone.
Przeprowadzamy audyt IT, który dostarcza nam potrzebnych odpowiedzi.
Praktycznie każda firma, aby funkcjonować i obsługiwać klientów potrzebuje sprawnie działającej infrastruktury IT. Outsourcing IT pozwoli Państwu otrzymać szybką pomoc w razie awarii lub wystąpienia problemów technicznych, zaoszczędzić pieniądze, uzyskać dostęp do najnowszych technologii i rozwiązań.
Nawet jeśli obecnie Państwa firma ma w zespole pracownika lub pracowników IT mogą być oni przytłoczeni prośbami o pomoc techniczną. Inne ich obowiązki związane chociażby z planowaniem. Exigo może wtedy zasilić istniejący zespół, ale także zapewnić specjalistyczne konsultacje IT.
Niekoniecznie. Aplikacje i usługi w chmurze to wciąż nowe technologie. Exigo może zapewnić konsultacje i wskazówki dotyczącego obszarów, które skorzystałyby najbardziej na przejściu w chmurę oraz dostawców jacy sprawdzą się najlepiej. Nieudana lub źle zaplanowana migracja może zniwelować wszelkie oszczędności, na których Państwu zależy, a nawet spowodować utratę danych czy spadek wydajności.
Oczywiście. Nawet gdy firmy opierają się bardziej na urządzeniach mobilnych i usługach w chmurze, nadal potrzebują wsparcia ze strony specjalistów IT. Należy zająć się kwestiami bezpieczeństwa danych, ponieważ są one dostępne z coraz większej liczby urządzeń, w tym urządzeń osobistych pracowników. Zespół IT zajmie się zarządzaniem sprzętem mobilnym i usługami tak, aby nie leżało to w gestii pracowników, którzy mają inne obowiązki związane z ich stanowiskami pracy.
Jak najbardziej. Chociaż Warszawa i okolice to główne miejsce naszej działalności, dzięki dobrej logistyce oraz zdalnemu wsparciu IT możemy sprawnie obsługiwać Klientów z całej Polski, a nawet świata. Biegle posługujemy się językiem angielskim.
Tak, jesteśmy dostępni 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej.
Firma Exigo ma siedzibę w Warszawie przy ul. Dereniowej 2c lok. 218
Zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub za pomocą formularza kontaktowego.